Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2010 07:12 - затворен кръг
Автор: tjt Категория: Изкуство   
Прочетен: 777 Коментари: 1 Гласове:
2



            ЗАТВОРЕН  КРЪГ

 

 

Излизам. Вече стяга ме и мен.

Не ме изпраща никой.

Ще се разходя в слънчевия ден.

Приятел някой ще повикам.

 

Ще бъбрим, ще вървим без цел.

За нищо даже мога да се скарам.

Сега е топло времето. Дъждец

май облаците пак ще ни докарат.

 

Със книга ще прекарам вечерта.

Достатъчно. Домът ми е отсреща.

Отключвам тихо входната врата

и се прибирам непосрещнат.




Тагове:   Кръг,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rossasommer - Фантастично!
03.07.2010 12:17
Отдавна не съм чела с такова огромно удоволствие...
Върна ми вярата, че културата в Бг не е загинала...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tjt
Категория: Изкуство
Прочетен: 559433
Постинги: 770
Коментари: 128
Гласове: 536